• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

E-commerce w erze post-COVID-19.

Zysk to z pewnością coś ważnego dla dosłownie każdego przedsiębiorcy. Jednakże nie jest powiedziane, iż należy dążyć do jak największego, chociażby oszczędzając na jakości wykonywanych usług czy zmniejszaniu pensji dla swoich pracowników. To raczej krótkowzroczne myślenie, ponieważ przecież klienci potrafią docenić doskonałą jakość usług, poziom obsługi, etc. To co w takim razie robić, aby firma osiągała lepsze wyniki finansowe? A weźmy choćby pod uwagę to, aby rozdawać swoim klientom – raczej tym bardziej intratnym, najróżniejsze gadżety, przykładowo kubki albo parasole reklamowe.
Tak naprawdę nie musimy wyłącznie ograniczać się do tych klientów, którzy dają nam największe zyski. To wszystko ogólnie zależy od naszego portfela. Zapewne kiedy rozdamy 100 kubków – a w końcu kubki reklamowe są w każdym przypadku mile widziane, i tak inwestycja nam się zwróci. Nawet jeżeli rozdamy je dla kompletnie nieznajomych ludzi, którzy zapewne nie skorzystają z oferowanych przez nas usług. To bardzo dobrze, gdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że torebki reklamowe i inne gadżety są dobrym rozwiązaniem, ponieważ to automatycznie sprawia, iż prowadzona przez niego firma staje się lepszym, bardziej przyjaznym miejscem – i naturalnie dużo lepiej zarabiającym. Warto zwrócić na to uwagę.

1. Przejdź dalej

2. Wejdź

3. Kliknij

4. Znajdź więcej

Kryzys finansowy 2008 roku: Nauka na przyszłość.

Categories: Biznes

Comments are closed.